Knjige:
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Davorka RADICA, Resurrexit. Kantata Josipa Hatzea/Povijesni i glazbeno-teorijski ogledi, Umjetnička akademija, Split 2018.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Antonela MARIĆ (ur.), Između Srednje Europe i Mediterana: glazba, književnost i izvedbene umjetnosti/Between Central Europe and the Mediterranean: Music, Literature and the Performing Arts, Split: Umjetnička akademija i Filozofski fakultet, 2021.
Objavljeni znanstveni radovi projekta GIDAL i radovi predani u tisak:
Ivana TOMIĆ FERIĆ, The European Enlightement spirit in the correspondence of Croatian polyhistor and composer Julije Bajamonti, (in print), zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa „Padron mio colendissimo: Letters about music and stage in the 18th century“, Queluz National Palace, Portugal, lipanj –srpanj 2018.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Jelica VALJALO KAPORELO, Svjetovna glazba fra Bernardina Sokola, u: Fra Bernardin Sokol, Zbornik slavlja i radova sa znanstvenog skupa 0 130. obljetnici rođenja (ur. B. Škunca i V. Balić), Franjevačka provincija Svetog Jeronima / “Bijaći” Društvo za očuvanje kulturne baštine, Zadar – Kaštela, 2018., str. 219-296.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Susreti prekojadranskih kultura u razdoblju klasicizma: Bajamontijeve glazbene i izvanglazbene veze, Bašćinski glasi, knjiga 13, (gl. ur. M. Siriščević/gost ur. V. Balić), Split: Umjetnička akademija, 2017/2018 (obj. 2019)., str. 73-120. https://hrcak.srce.hr/217303
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Korespondencija Julija Bajamontija: vodič u otkrivanju novih spoznaja o životu i djelovanju splitskog polihistora, (in print), u tisku Svečanog zbornika radova (podaci poznati HRZZ)
Vilena VRBANIĆ, Instrumenti s tipkama iz fundusa Muzeja grada Šibenika: in memoriam Boţidar Grga, Osvit: godišnjak za promociju kulturne i prirodne baštine šibenskog kraja, 4 (2019 [2020]), 20-42.
Vilena Vrbanić: Glazbeni instrumenti iz fundusa Muzeja grada Splita, Bašćinski glasi, 15 (2020), 11-33 https://hrcak.srce.hr/251302
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Kritičarska i glazbeno-publicistička djelatnost Miljenka Grgića, Bašćinski glasi, knjiga 12, (gl. ur. M. Siriščević/ gost ur. I. Tomić Ferić), Split: Umjetnička akademija, 2017, 15-77. https://hrcak.srce.hr/191288
Vilena VRBANIĆ, Stolni klaviri i njihovi graditelji: pet primjeraka iz dalmatinskih muzeja, Bašćinski glasi, knjiga 13, (gl. ur. M. Siriščević / gost ur. V. Balić), Split: Umjetnička akademija, 2017/2018 (obj. 2019), str. 49- 71. https://hrcak.srce.hr/217301
Katica BURIĆ ĆENAN, Glazba i politika. Utjecaj političkih (ne)prilika na glazbeni život Zadra u drugoj polovici 19. stoljeća, Bašćinski glasi, knjiga 12, (gl. ur. M. Siriščević/ gost ur. I. Tomić Ferić), Split: Umjetnička akademija, 2017, 171-193 https://hrcak.srce.hr/191360
Katica BURIĆ ĆENAN, Antonio Pini Corsi – a contribution to a biography of the world’s best fin-de-siecle buffo singer, u: Između Srednje Europe i Mediterana: glazba, književnost i izvedbene umjetnosti / Between Central Europe and the Mediterranean: Music, Literature and the Performing Arts, ur. Tomić Ferić-Marić, Split: UMAS i FF, 2021, 145-170.
Jelica VALJALO KAPORELO, Music in Honour of Imperial and Church Authorities in Dubrovnik in the First Half of the 19th Century: Cultural-Historical, Literary and Musical Aspects, u: Između Srednje Europe i Mediterana: glazba književnost i izvedbene umjetnosti/Between Central Europe and the Mediterranean: Music, Literature and the Performig Arts, ur. Tomić Ferić-Marić, Split: UMAS i FF, 2021, 171-188.
Paula JURIŠIĆ, Filmski subjekt između teme i tematske pozadine: slučaj Fischer i Carpignano, u: Između Srednje Europe i Mediterana: glazba književnost i izvedbene umjetnosti/Between Central Europe and the Mediterranean: Music, Literature and the Performig Arts, ur. Tomić Ferić-Marić, Split: UMAS i FF, 2021, 555-568.
Jelica VALJALO KAPORELO, Pisma talijanskog glazbenika Domenica Antoniettija (oko 1750.-poslije 1802.) vladi Dubrovačke republike – prilog rasvjetljavanju nepoznate biografije, Bašćinski glasi, knjiga 12, (gl. ur. M. Siriščević/ gost ur. I. Tomić Ferić), Split: Umjetnička akademija, 2017, 193-206. https://hrcak.srce.hr/191361
Maja MILOŠEVIĆ CARIĆ, Mirko JANKOV, Nothern-Italian Caecilian Repertoire in Dalmatia: Three Case Studies, u: Između Srednje Europe i Mediterana: glazba književnost i izvedbene umjetnosti/Between Central Europe and the Mediterranean: Music, Literature and the Performig Arts, ur. Tomić Ferić-MArić, Split: UMAS i FF, 2021, 79-101.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Skica za glazbenu sliku Splita u jeku Velikoga rata (1914.-1918.), Zbornik radova s 13. međunarodnog muzikološkog skupa „Prvi svjetski rat (1914.-1918.) i glazba. Skladateljske strategije, izvedbene prakse i društveni utjecaji / The Great War (1914-1918) and Music. Compositional Strategies, Performing Practices, and Social Impacts”, ur. Stanislav Tuksar i Monika Jurić Janjik, Zagreb: HMD, 2019, 653-677.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Dalibor PRANČEVIĆ, Ivan Meštrović and Music: Musicological Reflections and Art Historical Scripture, u: Između Srednje Europe i Mediterana: glazba književnost i izvedbene umjetnosti/Between Central Europe and the Mediterranean: Music, Literature and the Performig Arts, ur. Tomić Ferić-Marić, Split: UMAS i FF, 2021, 585-622
Jadran JEJIĆ, Vilena VRBANIĆ, Okviri za životopis Antonija Bina, graditelja gitare u Kulturno-povijesnom muzeju dubrovačkih muzeja, Anali zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Dubrovniku, No. 58, 2020,253-266.
https://hrcak.srce.hr/247053
Ivana TOMIĆ FERIĆ, The Strongholds of Musical Life in Split in the Pre-Revival Period (1815-1860), (in print), u tisku Zbornika radova s 14. Međunarodnog i interdisciplinarnog simpozija “Glazba, umjetnosti i politika: revolucije i restauracije u Europi i Hrvatskoj 1815.-1860. / Music, Arts and Politics: Revolutions and Restorations in Europe and Croatia 1815-1860”
Vilena VRBANIĆ, Instrumenti s tipkama u dalmatinskim muzejima: glazbeni izvori, spone i svjedoci, u: Između Srednje Europe i Mediterana: glazba književnost i izvedbene umjetnosti/Between Central Europe and the Mediterranean: Music, Literature and the Performig Arts, ur. Tomić Ferić-Marić, Split: UMAS i FF, 237-246.
Katica BURIĆ ĆENAN, Zadarski skladatelj Giovanni Salghetti-Drioli u vrtlogu kulturno-društvenih zbivanja sredinom 19. stoljeća, (in print), u tisku Zbornika radova s 14. Međunarodnog i interdisciplinarnog simpozija “Glazba, umjetnosti i politika: revolucije i restauracije u Europi i Hrvatskoj 1815.-1860. / Music, Arts and Politics: Revolutions and Restorations in Europe and Croatia 1815-1860”
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Katica BURIĆ ĆENAN, Dubravka KOLIĆ, Musical heritage: “From archival dust to life”, u: Empowering the Visibility of Croatian Cultural Heritage through the Digital Humanities, ed. Marijana Tomić, Mirna Willer, Nives Tomašević, Cambridge Scholars Publishing, 2020, 160-186.
https://www.cambridgescholars.com/empowering-the-visibility-of-croatian-cultural-heritage-through-the-digital-humanities>
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Vilena VRBANIĆ, Croatian musical heritage as part of Euro-Mediterranean culture: Art music instruments in Dalmatian museums, International Journal of Euro-Mediterranean Studies, vol. 13, no. 2, 2020, 45-67.
Katica BURIĆ ĆENAN, Nikola Strmić i Antonio Ravasio – nositelji glazbenoga života u Zadru u drugoj polovini 19. stoljeća, Bašćinski glasi, knjiga 13, (gl. ur. M. Siriščević / gost ur. V. Balić), Split: Umjetnička akademija 2017/2018 (obj. 2019), str. 121-142. https://hrcak.srce.hr/217305
Paula JURIŠIĆ, McMediterranean: Sicilian Wavescapes and Antropomorphic Cinema of Visconti and Crialese, u: Movements: European Realities. New Developing Trends, Osijek: J. J. Strossmayer University of Osijek, 2020, 96-106.
Ivana TOMIĆ FERIĆ i Dunja KALOĐERA, Cultural contacts between the two shores of the Adriatic in the second half of the eighteenth century, as exemplified in the works and correspondence of Julije Bajamonti, in: L’Adriatico tra sogno e realta, ed. Persida Lazarević Di Giacomo and Maria Rita Leto, Edizioni dell’Orso Alessandria, 229-269.
Katica BURIĆ ĆENAN, Pjevači i pjevačice u okviru Zadarske filharmonije – prilog istraživanju zadarske glazbene prošlosti u drugoj polovini 19. stoljeća, Arti musices, vol. 49, br. 2, 2018., 269-302. https://hrcak.srce.hr/216709
Ivana TOMIĆ FERIĆ i Maja MILOŠEVIĆ CARIĆ, Glazbeni klasicizam u Dalmaciji: Julije Bajamonti (1744-1800) i Josip Raffaelli (1767-1843) u ogledalu korespondencije i uzajamnih odnosa, (in print), u tisku Zbornika radova s 11. međunarodnog simpozija Muzika u društvu
Katica BURIĆ ĆENAN, Nobile teatro – sjećanja na ‘zlatno doba’ zadarske glazbene prošlosti, (in print), u tisku Zbornika radova s 11. međunarodnog simpozija Muzika u društvu
Ivana TOMIĆ FERIĆ, The European Character of Dubrovnik and the Dalmatian Littoral at the End of the Elightenment Period: Music and Diplomatic Ties of Luka and Miho Sorkočević, Julije Bajamonti and Ruđer Bošković, u: The Tunes of Diplomatic and Music Notes. Music and Diplomacy in Southeast Europe (18th-2oth century), ur. Ivana Vesić, Vesna Peno, Boštjan Udovič, Beograd-Ljubljana: Muzikološki institut i Sveučilište u Ljubljani 2020, 17-37.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Susreti i dijalozi hrvatskih prosvjetitelja: Julije Bajamonti (1744-1800) i Miho Sorkočević (1739-1796), u: Glazba, migracije i europska kultura, Svečani zbornik za Vjeru Katalinić, ur. Ivano Cavallini, Jolanta Guzy-Pasiak, Harry White, Zagreb: HMD, 2020, 65-86.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Okovi otoka u moru htijenja: intelektualna i glazbenička aktivnost Julija Bajamontija na Hvaru, Dani hvarskoga kazališta: Hvarsko kazalište – prošlost, obnova, budućnost. Autorsko i žanrovsko, Zagreb – Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti i Književni krug Split, 2020, 45-120.
Katica BURIĆ ĆENAN, Franz von Suppè i njegovi odnosi sa Zadrom i Zadranima – prilog povodom 200. obljetnice rođenja, Vjesnik dalmatinskih arhiva. Izvori i prilozi za povijest Dalmacije, 1/1, 2020., 196-222.
Ivana TOMIĆ FERIĆ, Katica BURIĆ ĆENAN, Crtice iz povijesti glazbenog obrazovanja u Kraljevini Dalmaciji (1867.-1918.): Dvije studije slučaja, Zbornik radova sa 7. međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga u Puli Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena (u tisku)
Vilena VRBANIĆ, Glazbeni instrumenti iz fundusa Kulturno-povijesnog muzeja Dubrovačkih muzeja, Zbornik radova Muzika u društvu (u tisku)
Maja MILOŠEVIĆ CARIĆ, Ostavština Ambroza Novaka u Muzeju hvarske baštine: Pregled građe kao rana skica njegova izvođačkog, skladateljskog i kritičarskog profila, Prilozi povijesti otoka Hvara, XIV/I (2019), 213-247. https://hrcak.srce.hr/241270
Maja MILOŠEVIĆ CARIĆ, Pokušaj rekonstrukcije glazbenog repertoara u Hvarskom kazalištu od 17. do 19. stoljeća, Dani hvarskoga kazališta: Hvarsko kazalište – prošlost, obnova, budućnost. Autorsko i žanrovsko, Zagreb – Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti i Književni krug Split, 2020, 27-44.
Maja MILOŠEVIĆ CARIĆ, Katalog muzikalija u arhivu Dominikanskog samostana sv. Petra Mučenika u Starome Gradu na Hvaru, Split 2017 (vidi donju poveznicu)